Kopalnia - cenniki i skrypty EasyUO do Ultima Online
Ultima Online Kopalnia
Aktualnie na Kopalni: 1 użytkowników w tym:

Bronie magiczne i przedmioty z nimi zwi±zane
Gdy przekraczasz próg tego pomieszczenia czujesz lekki podmuch magicznej mocy. Na ścianach wiszą wszelkiego rodzaju magiczne bronie. Najróżniejsze magiczne przedmioty świecące ze wszystkich kątów pokoju przykuwają twoją uwagę.


Poziomy magików dzieliny na:
123456
ran>uderzenia>siły>niewrażliwosci>zniszczenia>śmierci
iskry>ciepła>płomienia>ognia>słońca  
zimna>mrozu>lodu>zamrożenia>zimy>zamieci
błysku>wstrząsu>błyskawicy>gromu>burzy  

Istnieją jeszcze magiczne bronie podróży, oraz nocy. Jako, że posiadają znikomą wartość rynkową zostają najczęściej zdisenchantowane (proch na ulepszanie).

Każdy z magików może posiadać trzy dodatkowe bonusy (nie licząc bonusów z enchantingu):
  • Błogosławieństwa - zapobiega nałożeniu klątwy przez nekromantę
  • Celności - Dodaje 5-15% do bojówki odpowiedzialnej za magiczną broń (np. miecz wikingów ognia [celności] będzie nam dawał +8% do walki mieczami)
  • Boskiej Celności - Działa podobnie jak w przypadku bonusu celności, lecz dodaje 15-25% do odpowiedniej bojówki

Każda magiczna broń może posiadać jeden z powyższych bonusów, albo obydwa. Najczęściej nie ma żadnego :)

Działanie poszczególnych pionów magików:
  • Pion ran - Najgroźniejszy i najdroższy ze wszystkich pionów. Walcząc taką bronią, mamy szanse na zadanie obrażen o 50% wiekszych. Jak można się domyślić, powstałe obrażenia mog± być ogromne, lecz dzięki ostatnim zmianom, niemożliwe jest zabicie jednym uderzeniem.
  • Pion iskry - Uważany za drugi pod względem mocy pion magików. Mamy szanse na zadanie uderzenia z dodatkowymi obrażeniami od ognia (flama)
  • Pion błysku - Pion porównywalny mocą z pionem iskry. Moim zdaniem nieco słabszy. Walcząc tym rodzajem magicznej broni, mamy szanse na zadanie dodatkowych obrażeń od elektryczności (corp)
  • Pion zimna - Niedoceniany pion magicznej broni. Tutaj mamy szanse na dodatkowe zabranie staminy przeciwnikowi. Szczególnie skutecznie w broniach obuchowych.
  • Magiki podróży - Przy aktualnej zasadzie działania i sile uderzenia, prawie bezużyteczne. Uderzając cokolwiek masz szansę na zaznaczenie broni w miejscu gdzie stoisz i przy okazji jest też szansa na teleportowanie się często nie wychodzi ucieczka i broń zamiast teleportować to zaznacza się. Kiedyś było to używane do szybkiego uciekania z pola bitwy.
  • Magiki nocy - Magiczne bronie nocy mają słabą siłę uderzenia, oraz bezużyteczny (przez razora) bonus. Bonus polega na tym, że walcząc tego typu orężem, mamy szansę sprawić, że przeciwnik będzie postrzegał dzień jako noc (ściemni się). Razor, ze swoją funkcją jednolitego oświetlenia całkowicie wyparł owe magiki.
Esencje i umagicznianie

Esencje możemy zdobyć na dziesiątki sposobów. Możemy je znaleźć w martwych cielskach pokonanych stworów, bądź w kufrach, których bronią. Możemy je też otrzymać jako nagrodę za wykonanie najróżniejszych zadań. Esencje są też do kupienia za srebrne monety u specjalnych kupców.

Istnieją cztery typy esencji:
  • Esencja ziemi - Najcenniejsza ze wszystkich esencji. Da się nią umagicznić jedynie pancerze z wyjątkiem tarczy. Nie można lvl`ować umagiczniania, jak w przypadku innych esencji. Po umagicznieniu danego elementu uzbrojenia zyskuje on dodatkową wytrzymałość. W przypadku umagicznienia całego kompletu uzbrojenia, różnica w wytrzymałości będzie zauważalna.
  • Esencja ognia - Esencja umagicznia nam broń do pionu iskry. Z każdym sukcesywnym umagicznieniem level broni zwiększa się o jeden (według tabeli)
  • Esencja wody - Esencja umagicznia broń do pionu zimna. Lvl`owanie przebiega podobnie jak w esencji ognia, z tym że idziemy tutaj po 1 stopniu w pionie zimna.
  • Esencja wiatru - Esencja umagicznia broń do pionu błysku. Lvl`owanie przebiega podobnie jak w esencji ognia, z tym że idziemy tutaj po 1 stopniu w pionie błysku.

Każdy level magicznej broni z esencji ma 7 dni na wyładowanie od chwili wbicia esencji. Czyli robi±c od razu kij słońca, będzie miał on ponad miesiąc na wyładowanie.

Umagicznianie

Aby rozpocząć umagicznianie wystarczy 2 razy klikn±ć na Kuli Żywiołów, następnie wskazać esencje, później przedmiot, który chcemy umagicznić.

Do umagiczniania będziemy potrzebowali następujących rzeczy:
  • Esencji
  • Przedmiotu, który zamierzamy umagiczniać
  • Kuli Żywiołów - Do kupienia jest za 50k gp u kupca w Wind (5251X; 65Y), bądź za 5k srebrnych monet u kupca w Nujelm (3699X; 1212Y), lub też za boskie monety w systemie dotacji
  • Healera, czyli kogoś, kto będzie nas leczył w trakcie umagiczniania (w trakcie procesu jesteśmy bombardowani przez magiczne moce i odnosimy średnie obrażenia)
  • Odpowiedniej umiejętności na najwyższym poziomie - analogicznie, umagiczniaj±c miecz - 100 kowalstwa, oraz 100 wiedzy o broni, umagiczniając skórzaną zbroje - 100 krawiectwa. Dodam, że nie opłaca się umagiczniać na niższym poziomie umiejętności niż 100%, ponieważ próba zazwyczaj kończy się niepowodzeniem.
Gdy jednak coś poszło nie tak i umagicznianie zakończyło się fiaskiem, znika nam przedmiot oraz esencja. Trzeba szczególnie uważać na sytuacje śmierci w trakcie procesu umagiczniania, gdyż kończy się to zazwyczaj utratą zarówno przedmiotu jak i esencji. Można się również natknąć na sytuacje eksplodującej kuli (chyba, że się ma niezniszczalną kule z dotacji). Jeśli nie mamy zapasowej, trzeba będzie pożyczyć od jakiegoś dobrodzieja, bądź też wzuć buty i ruszyć do Wind po kolejną.

Porady i cenne uwagi:
  • Rzemieślnik powinien być wzmocniony (siła i zręczność), najedzony (najlepiej jedzeniem od świetnego kucharza) i wymyty przed umagicznianiem
  • Podobno relog po każdym drugim umagicznianiu daje świetne efekty (niby legenda, ale coś w tym jest)
  • Gdy umagiczniamy wyładowaną już broń, zyskuje ona nie tylko moc (ponownie się ładuje), lecz również jej poziom wzrasta o 1
  • Chyba najcenniejsza uwaga - nieważne czy umagiczniamy wyjątkową broń z żelaza, czy z terathrytu - efekt jest taki sam. NIE DOTYCZY ZBROI.
  • Wyładowana broń zadaje całkiem pokaźne obrażenia, więc nie warto jej wyrzucać

Ogrom informacji w tym dziale zawdzięczamy Laggerowi.
  
 Copyright by anonimowy górnik © 2004 - 2018
#kopalnia (POLNet)
Jesteś 14 osobą odwiedzającą dzisiaj kopalnie.
Łącznie odwiedzano nas już 68562 od 25.02.06

Stronę wygenerowano za pomocą 9 zapytań MySQLa.

Strona wygenerowana w: 0.003s